DrömenOmUsa

Alla inlägg under september 2010

Av Ida, Emma, Emma, Levicia !! - 4 september 2010 08:55

Hej hallå   


Efter skolan gick jag och mina kompisar Levicia och Ebba. Till bussen så att vi kom hem till mig. När vi kom hem så var vi inne på datorn jag för jag skulle ringa till folkuniversitetet och fråga om jag fick börja på dansen funk jazz hipiop det fick jag 99 %. Sen titta vi litte på långben da dubning och efter ett littet tag gick vi till mitt hemliga ställe det är jätte läskit där   sen när vi kom hem igen skulle levicia hem så då var det bara Ebba och jag kvar hemma men då gick vi ner och kollade på the simpson men  igentligen ville vi se på familey guy men det skulle ju igentligen vara efter simpson men det var fotboll efter så då tittade vi bara på simpson precis när det var klart så skulle Ebba åka hem. efter någon timme eller 2 så var det dax för fredagsmys framför tvn vi år taco tårta mmums det var jätte gott ni kan gå in på mina receppt sen så kan ni få veta hur man gör. Sen nära alla var mäta jag mamma och jag upp för att popa popcorn då ser jag att datorn är på så jag setter mig vid den och går in på min mail där har jag fått ett mail från svt som vill att jag och min kompis ska komma ditt. Emma och jag har sökt in om ett eget program men inte trodde vi att vi skulle få åka till stockholm. Ja så får man boka in ett mötte med svt. När jag fått tilbacka andningen ocg allt så ringer jag till Emma och säger att vi ska till stockholm. Då frågade hon om jag var seriös jag bara jaaaa det ät jag!! då sa hon håll för öronen för nu kommer jag skrika. i telefonen hör jag ett JAAAAAAAA och sen skulle dom komma till mig för att se mailet och planetra hur vi tar oss ner vi bor ju trots allt i östergötland men det ska bli jätte kull



HEJ DÅ DÅ// Tackida  


Presentation

Dream About America

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards